Rønbjerg Feriecenter

Populært 🔥

For at tilmelde dig turen, skal du som minimum gå i 7. klasse, det er ikke nok kun at være 12 år.

Medarbejder
Rikke Krabsen
Helle Kjeldgaard Sørensen
Mai Desmorais Salomonsen
Karoline Nørris Søndergaard
Christoffer Ishof Sørensen
Christian Ishof Sørensen
Weekenden 1. november til 3. november
Introaften den 8. oktober kl. 18.00-20.00 i Hadsund Hallerne
Aldersgrænse
Fra 12 år til 18 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Hvis du er nysgerrig på årets Rønbjergtur, så læs med her:

På Rønbjergturen skaber vi rammerne for en weekend med masser af socialt samvær og hygge i hytterne. Derudover er der masser af mulighed for fysisk udfoldelse i centret. Der er basis for at lære nye unge at kende på tværs af skoler og byer.

I centret er der feks. mulighed for lasergame, bowling, squash, badminton, klatrevæg og bungee-run, derudover har alle armbånd til det tropiske vandland hele weekenden. Lørdag aften er vandlandet reserveret kun til os. Her vil der være poolparty i vandlandet, hvor DJ’en og fed festlig belysning skaber den helt rette stemning.

Praktisk info: Transporten til og fra Rønbjerg er inkluderet i prisen. Bussen samler op og sætter af udvalgte steder rundt om fjorden. Busplan udsendes efter intromødet.

På Rønbjerg Feriecenter bor alle i 6-personers hytter. Hvis man ikke er i en gruppe på 6, kan man komme til at dele hytte med andre.

Forud for turen afholdes der én introaften i Hadsund Hallerne - det er tirsdag den 8. oktober kl. 18.00 - 20.00.

Formålet med denne aften er, at alle finder sammen i hytter og udarbejder en mappe med informationer, som ‘lederhytten’ herefter har på hver hytte. Det er feks. telefonnumre på unge og forældre, mailadresser, medicin, særlige behov, ønskede aktiviteter i centret (der skal bookes tider) osv. Der skal også vælges en hytteformand.

Derudover skal hver hytte selv lave mad og i mappen har man mulighed for at få skrevet aftaler ned om, hvem der står for hvad. Det er også muligt at købe pizza fra centrets pizzeria, eller spise i buffeten hvis man ønsker dette. Udgiften skal de unge selv afholde til alt mad og drikke.

Når tilmeldingsfristen er nået modtager alle en mail fra Ungdomsskolen om det videre forløb.

Her kan du se samt printe plakaten til Rønbjerg Feriecenter: Rønbjerg 2024_Plakat

Der er bindende tilmelding og ingen tilbagebetaling, hvis man efterfølgende ønsker at framelde sig holdet.

Medarbejder

Rikke Krabsen