97 11 43 46 // ungdomsskolen@mariagerfjord.dk

Skolegade 5
9550 Mariager

Beskrivelse

Assens Ungdomsklub er et sted for unge fra 7. klasse til og med 18 år. Du finder klubben i kælderen i den store aula.

Vi er fire medarbejdere i klubben, og der er altid to på arbejde ad gangen. Vores team er en god blanding af voksne og unge voksne.

I klubben kan du bl.a. spille pool, bordtennis og PlayStation med sæde og rat, sidde ved krea-bordet og knytte nøgleringe, lave armbånd, male på lærred m.m. Du kan også hygge med vennerne i sofaen eller i sækkepuderne – eller det hele i løbet af klubaftenen.

Du har mulighed for at købe slik, vand, juice, sodavand og toast. Du kan betale med MFK-Kort, MobilePay og kontanter. Der er gratis gulerødder og frugt.

Vi har nogle faste traditioner, herunder VIP-aften for 6. klasse og Pool-Party i Arden. Vi fejrer fastelavn og Halloween, julehygger hele december, får besøg af Sexualisterne, og sidst men ikke mindst arrangerer vi Vandsjov på Dania den sidste klubaften i sæsonen, som slutter i slutningen af maj.

Vi synes, alt det her er en fantastisk måde at skabe fællesskab og sjove oplevelser for jer unge. Hvis I har nogle gode ideer, så kom endelig til en af os medarbejdere i klubben!

Følg os på de sociale medier:

Facebook: Assens Ungdomsklub / Instagram: nanna_assensklub / Snapchat: Assens Ungdomsklub

Har du spørgsmål, så kontakt klubkoordinator Nanna Wagner Sørensen ved at ringe eller sende en sms på 60194304 eller mail til assensungdomsklub@gmail.com

Medarbejdere

Nanna Wagner Sørensen

Jakob Petersen

Isabel Wickberg

Mai Desmorais Salomonsen

Andre hold i samme kategori