Juniorklubber

Vikingvej 4, Als
9560 Hadsund

Lukket i skoleferier.

Als Juniorklub er et tilbud, for børn i 4.-5.-6. klasse. Als Juniorklub er børnenes fristed til at være sammen med venner i vores gode rammer. I Als Juniorklub er der plads til alle og vores mål er at skabe et godt sted for dig at bruge din fritid. I Juniorklubben kan børnene i princippet komme og gå som de vil, men vi fører mødeliste, så vi altid ved, om børnene har været i klub. Hvis børnene forlader skolens område i klubtiden, anser vi dem for at være gået hjem.

Der er gratis vand, the, frugt og grønt. Lejlighedsvis kan der også blive serveret knækbrød eller lignende. Der kan købes hjemmelavede toast. Vi prøver indenfor en rimelig økonomisk ramme at variere det tilbud, børnene har om at købe snacks/toast mm. Prisen er på et niveau, hvor alle gerne skulle kunne være med. Der sælges slik og sodavand.

Vi har elektroniske spilkonsoller. Vi vægter fællesskab, positivt miljø og latter højt. Det gør vi blandt andet ved at spille Pool, air-hockey, bordtennis, EL-løbehjul og ikke mindst FIFA. Man kan lave forskellige hobbyting, hvis man har lyst.

Pris for sæsonen: 200 kr. Eleven tilmeldes via siden her, og der betales ved tilmelding. Ved yderligere spørgsmål vedr. tilmelding kontakt Sisse Andersen siand@mariagerfjord.dk

Forældre er altid velkomne til at kigge ind og få en snak eller svar på det, der ikke står på siden.

Medarbejdere

Tanja Rindom