97 11 43 46 // ungdomsskolen@mariagerfjord.dk

Onsdag 13.30-16.30

Lukket i skolernes ferier

Beskrivelse

Hadsund Juniorklub er et tilbud, efter skoletid, for børn i 4.-5.-6. klasse. Hadsund Juniorklub er børnenes fristed til at være sammen med venner i vores gode rammer. I Juniorklubben er der plads til alle, og vores mål er at skabe et godt sted for dig at bruge din fritid. Hos os i Juniorklubben kan børnene i princippet komme og gå som de vil, men vi fører mødeliste, så vi altid ved, om børnene har været i klub.

Hver dag vil der være gratis frugt/grønt samt vand. Lejlighedsvis kan der også blive serveret andet. I kiosken kan der købes toast, nudler, corny bar, capri-sun og sunlolly. Prisen er på et niveau, hvor alle gerne skulle kunne være med. Dete kan købes i tidsrummet 13:30 til 16:30.

Vi har elektroniske spilkonsoller. Vi vægter fællesskab, positivt miljø og latter højt. Det gør vi blandt andet ved at spille pool, air-hockey, bordtennis, floorball/ indendørs hockey og ikke mindst FIFA.

Pris for sæsonen: 400 kr. Elevenen tilmeldes via siden her, og der betales ved tilmelding. Ved yderligere spørgsmål vedr. tilmelding kontakt Sisse Andersen siand@mariagerfjord.dk

Forældre er altid velkomne til at kigge ind og få en snak eller svar på det, der ikke står på siden.

Medarbejdere

Tanja Rindom

Dina Birkedal Berwald

Liv Grann Thygesen